SchoolPraat app

Even snel op je smartphone kijken wanneer de ouderavond of de schoolvakantie is. Direct een berichtje krijgen als de kinderen later terug zijn van schoolreis. Zien wie er allemaal lesgeven op deze school en achtergrondinfo lezen. De foto’s van het schoolreisje aan opa en oma laten zien. Meteen op de hoogte zijn van het laatste schoolnieuws. Direct alle contactgegevens bij de hand.

Dat kan allemaal met de SchoolPraat app van De Hoeksteen. De school heeft bewust gekozen voor een app omdat dat de eenvoudigste en meest effectieve manier van communiceren is. Bovendien is het een mooi en eigentijds visitekaartje voor de school. Veel ouders en leerlingen hebben een smartphone of tablet en de app is een stukje extra dienstverlening.

U kunt hier de app voor Android downloaden.
U kunt hier de app voor Apple downloaden. Kies vervolgens voor 'De Hoeksteen'.