Logopedie

Wanneer uzelf, of uw kind, problemen heeft op het gebied van de spraak, de taal, de stem of het slikken kan de logopedist u of uw kind hier misschien mee helpen.

Wat doet de logopedist

Logopedisten houden zich bezig met allerlei stoornissen op het gebied van communicatie. Goed communiceren is een middel om contact te maken met andere mensen en om informatie uit te wisselen. Door communicatiestoornissen kunnen beperkingen optreden in het sociaal-emotioneel functioneren (contact maken en uiten/verwerken van gevoelens) en in het opnemen en verwerken van informatie met als mogelijk gevolg leerstoornissen.

Logopedie op school

Mijn naam is Gaby Cassa en ik ben werkzaam als logopediste in Logopediepraktijk Spreek! in Vlaardingen. Elke maandag ben ik aanwezig op de Hoeksteen.  Naast mijn opleiding aan de Hogeschool Rotterdam heb ik cursussen en lezingen gevolgd op het gebied van afwijkende mondgewoonten, articulatieproblemen en lees- en spellingsproblemen. Heeft uw kind logopedie nodig en zou u het fijn vinden als dit op school gebeurd kunt u contact met mij opnemen. Ook als u een vraag heeft of twijfelt of logopedie iets voor uw kind kan betekenen kunt u altijd contact opnemen of even langs lopen.

Aanmelden

Gaby is op  maandag bereikbaar in de school. De overige dagen is zij te bereiken op telefoonnummer 0612930774 of via e-mail. Voor en na schooltijd kunt u bij haar binnenlopen voor vragen of advies.